zill

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Therese . - 23 september 2012 21:47

Helgen har swischat förbi i ett flygande fläng.

MN6 arr:ade fredagspub på Kårkällar'n ovh vi var ju där. Hade spontansittning i det inre rummet och det var länge sen jag skrattade så mycket; tack för det Stereo & Piff..!

Sällskapade med Karro & Tobbe därifrån och sedan hem.

Lördagen, dvs gårdagen, bjöd på Piratpub uppe på Hilbert. Förhejsan hemma hos Fjället på OH och Jameson & jag var där. Efter en stund på OH hattade vi iväg till Hilbert och puben.

Mycket trevlig kväll, med många fina människor och så slutligen en taxi hem till Hisingen.

Dagen idag har mest varit degande i soffan, och känslan jag har haft i kroppen idag kan kort & gott sammanställas i ett " Jag vill inte!"


Så kan det vara, och imorgon är det måndag igen.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards