zill

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Therese . - 26 september 2012 15:39

Som ni ser nedan, så har mina nya glasögon kommit. Äntligen!

Jag har ju liksom "bara" väntat sen 1:a augusti... Men igår kom det iaf ett sms om att glasögonen fanns att hämta i butiken. Jag ilade dit efter jobbet.

Och jag jublade. Tills att hon jag pratade med började prata om priset..

Då är det nått spånskaft som slängt den allra första beställningslappen, där det stod (handskrivet) om problematiken kring mina glasögon, & att jag därför ska ha kompensation.

Så då ville den tjejen ha det till att jag skulle betala ALLT. Och jag bah; eh, nej? jag har blivit lovat 2 (!) ggr att jag bara ska betala handpenningen...

Så hon ropade till sig en annan optiker som bah; ah, ja! jo,. men det stämmer. jag känner igen ditt namn OCH din styrka *skratt*


Och jag kunde därmed traska hem med två par fina glasögon för futtiga 500 pengar, som jag alltså betalade redan 1:a aug.


Kärlek & Respekt

 

Av Therese . - 26 september 2012 14:33

Så här kan man se ut med nya glasögon! // zill

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards