zill

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Therese . - 15 januari 2013 22:14

Jahaja. Så var tisdagen gjord.

Morgondagen kommer troligen börja med att jag rullar ur sängen pga träningsvärk, hrm. Lyckades nämligen sparka iväg mig till F&S borta på Kortedala torg. Jag skulle egentligen bara dit för att köpa nytt medlemsskap, men så tänkte jag lite längre och tog med mig träningskläderna. Tänkte att om jag ändå är där & köper kort, kan jag lika gärna börja använda det. 3300:- kostade det, men wth!, det kan ju betala sig i form av att jag mår bättre. Dessutom får jag ju tillbaka 500 spänn från jobbets friskvårdsbidrag.

Men som sagt - de närmaste dagarna kommer nog bli lite stela och ömma. Musklerna fattar nog inte riktigt vad som här hänt, heh!

 

hit gick jag.

 

Sena skiftet imorgon, och iom att jag sover i "min" ände av stan så får jag dessutom ut nått av sovmorgonen - typ en kvart att ta sig till jobbet istället för EN TIMME och en kvart. 


Nåja. 

Snart dags att sova.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards