zill

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Therese . - 28 januari 2013 19:40

Ja, det har varit ganska dött här på bloggen under den senaste veckan eller så.

Det har med den häringa semesterveckan på Lanzarote att göra. Begränsad internetåtkomst och faktiskt, en känsla av att det inte gör så mycket att inte vara uppkopplad 24/7.

Det har varit ganska skönt att inte "jaga" uppdateringar, like's osv. Tyvärr har ju bloggen fått stå tillbaka, men jag tänker att jag kanske behövde pausen. Ladda batterierna lite, och kanske komma tillbaka på topp. Vad tror ni?


Nåja, hemma igen, och kanske att bloggandet får ta fart igen, kanske inte. Det ger sig.


Jag har liksom lagt om Livet lite. Jag har avslutat ett långt kapitel, och påbörjat några andra. Vart jag hamnar med det, har jag ingen aning om, men jag tror på mig själv, och det är väl det som är viktigast?


Kvällens inlägg får avslutas med en Lanzarote-bild (även om det kanske inte är HELT releant, hrm) :


Griszly & jag vid Castillo San Gabriel, Arrecife

24/1 -13 

 

Sådärja. Nu vet ni iaf att jag lever.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards