zill

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Therese . - 25 februari 2013 19:50

För en gångs skull har jag ganska bra med pengar på kontot trots att det är löne-vecka. Jag ligger tillomed flera tusen plus, och det hör verkligen inte till vanligheterna.

Jag är såklart nöjd och glad över det faktum att min ekonomiska situation ser mer än okej ut.

Jag är också väldigt nöjd med mig sälv att jag har kommit igång med träningen sådär kontinuerligt som jag vill ha det; 2 ggr i veckan. Blir det fler är det bonus. Så tänker jag, och det funkar ju ydligen bra, för nu trivs jag med att gå iväg. Det känns inte tvångsmässigt, mer än att jag VILL komma iväg, för att jag mår bra av det.


Iaf, nu när jag alltså har kommit igång med träningen som jag vill, och jag ligger så pass schysst till med pengar så kände jag att jag behövde unna mig.

Så det gjorde jag. Jag införskaffade mig lite nya träningskläder på Stadium. Bland annat dessa:


 

ett par Reebok Hexride ST, Belief

(klicka på bilden så blir den större)


Det bästa av allt; det var rea på dom...! Skulle ha kostat 1199:- och så gav jag "bara" 599:- nu. Oh yeah!

Dom är dessutom premiärkörda redan. Jag tog mig iväg till ett Step 1- pass borta i Kortedala. Vi kan väl säga som så att jag gärna kommer tillbaka till Step:en, och verkligen det här passet. Tjejen som höll i det var sjukt bra & peppande.

I vilket fall som helst... Skorna är supersköna, inget kläm nånstans, lätta och så är dom ju faktiskt snygga också, hrm.


Nåja. Det var det liksom. Förlåt om jag tjatar en del om träningen etc, men jag är så himla, himla glad över att det äntligen har lossnat, att jag tycker det är roligt att gå iväg & träna. Jag är tacksam för det.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards