zill

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Therese . - 28 juni 2013 15:12

Hej!

Det är jag som är Therese, & jag driver den här bloggen. Jag hoppas inte att ni glömt bort mig, under den senaste tiden av extrem bloggtorka. 

Det har visserligen har hänt massor, men ändå ingenting.

 En snabb #update;

  • jag har varit på Gotland och lekt tillsammans med finaste vännerna
  • jag har fyllt år
  • jag har varit på bröllop. det var Tillan & Hampus som gifte sig 1:a juni
  • jag har varit ute i skärgården på den här sidan Sverige. så. jäkla. vackert. älskade hav!
  • jag ska byta avdelning på jobbet
  • jag har börjat gå till en naprapat. han har konstaterat att en av mina diskar nere i ländryggen är på glid.
  • jag har blivit sambo (i praktiken, men det lär bli på pappret under sommaren)
  • jag har firat midsommar i Aröd, som förra året & det var supermysigt. vi var inte många, men det var alldeles lagom.

Det var nog det... 

Nu ska jag fira fredag!


Kärlek & Respekt

 


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards