zill

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Therese . - 3 augusti 2013 10:37

Jo, men jag kom iväg på träning igår. Och det var sjukt skönt att svettas lite & låta tankarna gå när man står där i Cross-trainern och nynnar med i Magnus Uggla-listan. Uggla är bästa träningsmusiken för mig har jag upptäckt. Jag kan typ alla låtar så jag nynnar & sjunger med i huvudet. Helt plötsligt har jag visst gått 3 km i mycket rask takt. Perfekt!


Tyvärr så strejkade min rygg på kvällen så jag hade molande värk till och från. Lagom fräsigt, men jag vet också att det kommer vara så ett tag innan träningen blir kontinuerlig och kroppen stärks.


Idag är planen att träffa finaste Pline en kortis, när hon mellanlandar i Gbg för att sen fortsätta upp mot Uddevalla. I övrigt... Inte nåt. Eller jo, förbi Stadium för inköp av nya träningskläder, kolla runt efter lite långkjolar. Ungefär.

Får se om jag hittar nånting värt att spendera pengar på.


Kärlek & Respekt

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards