zill

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Therese . - 19 januari 2014 11:46

Somnade runt 01 i natt. Innan dess hade jag redan somnat några gånger i soffan, hrm. Huvudvärk från hell, och zombie-trött, ingen bra kombo. Antagligen hörde dessa två fenomen ihop, eller..?


Idag är jag fortfarande trött, trots att jag sovit ostört i nästan 10 timmar. Vaknade visserligen när Griszly kom hem vid 06, men somnade om ganska obehindrat.

What's up med all trötthet och framför allt huvudvärk?!

Det är liksom irriterande, för jag kan inte komma på var problemet ligger... Jag dricker vatten som jag ska, dricker kaffe som jag ska (alltså, jag dricker kanske 3-5 koppar om dagen, en vanlig jobbedag, är det helg kanske jag dricker lite färre), äter som jag ska.

Så. Varför har jag huvudvärk så ofta? Jag vägrar googla skiten, för då slutar det väl med att internet föreslår att jag har hjärntumör. 


Får nog ta mig i kragen och masa mig iväg till vårdcentralen. Kanske är några värden som ligger fel.



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards