zill

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Therese . - 9 juni 2014 22:28

Dagens positiva:

  • Vädret har varit kalasfint. Gäller bara att komma ihåg att dricka mycket vatten.

  • Jag cyklade till jobbet idag, för första gången! HURRA! Att det dessutom bara tar sådär 10 futtiga minuter känns perfa. Det enda som är "problematiskt" är att jag svettas som en gnu när jag väl kommer fram, heh. Men jag antar att det får räknas som ett sk. i-landsproblem. Jag har iaf benen att cykla med & hälsan. OCH jag äger en cykel.

  • Fick ett roligt telefonsamtal tidigare ikväll (eller roligt, är nog fel ord, men... hoppfullt, kanske?). Nu får vi se vad det blir av det. Fast det märks nog inte förrns om sådär en vecka eller nåt.

Har varit ensam hela eftermiddagen/kvällen. Jag således belägrat soffan och plöjt några avsnitt Charmed. Mellan varven har jag diskat och röjt under diskbänken pga stamspolningen imorgon. Griszly är inte hemma än; han är på en liten sits med fd. presidier och jag tror inte han kommer hem på ett tag. 23, var tiden han satte, men det här med tidsrelativism.... Nåja. Det är som det är, och snart lämnar jag nog soffan till förmån för sängen; ska vara på jobbet 7.45 imorron.


The Power of Three; Piper, Prue & Phoebe

   


Kärlek & Respekt



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards