zill

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Therese . - 2 september 2014 20:27

Så har jag jobbat i ungefär en månad på nya jobbet.

Känner mig mer stadig i rutiner, men fortfarande är det saker som inte riktigt har klaffat. Jag har iaf fått kläm på planeringsrutinerna; varannan tisdag kategorimöte med de andra förskollärarna, varannan f-klassplanering. Varannan fredag fritidsplanering, varannan kategorimöte med fritidspedagogerna. Idag spikades det fasta rastvaktsschemat. 


Känner att jag börjar landa, och fatta grejen som sagt. Lagom till detta har så klart förkylningen slagit rot. Den där som aldrig bryter ut, utan den som jag (mest troligt) kommer att få dras med fram i april nån gång... Yay. Eller inte. Värdelösa skit. Så, på lördag ska jag på skumgasque med Mathilda & Linnea - blir jag inte liggande i tokförkylning efter det vetefan.

(känns ju sådär, att gå på fest med målet att dra på mig en dunderförkylning... men jag tänker att det vore skönt att bli ordentligt sjuk & sen slippa skiten istället för att gå och småsnora i typ ett halvår...)


Men men, jag skulle gärna hoppa framåt i tiden... till slutet av september. Mest för att det händer roliga saker då, och roliga saker i oktober. Stay tuned.



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards