zill

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Therese . - 23 februari 2016 19:52

Jag var på bröllopsmässa i söndags, tillsammans med Tjalle.


Mycket fint, men även så himla mycket trams och pillerill. Om jag inte redan hade kommit så långt i planering och anskaffning av div. prylar så hade jag nog hattat runt där på mässan, som en skållad råtta.


Vet en inte vad en vill ha och letar efter, så är det mycket lätt att bli helt såld på saker som i slutänden kanske inte gör ett skit för att höja stämning, eller som är dekorativt, men som kostar onödiga cash.


Nåja, vi gick runt där i drygt 1½ timme, och jag hann iaf med att träffa en florist och höra hur hennes tankar kring mitt blomval, och prata med en stylist om håret (trots att jag redan i princip bokat in David & Lisa från "min" salong, men det är alltid intressant att höra en second opinion).


Vi hittade dessutom Bröllopsfotomaten, som är ett mobilt photobooth. Vi testade, och nu är jag med i utlottningen för att kunna vinna fotomaten i ett dygn (kostar annars 5000 sek). Hoppas att jag vinner, för det vore en rolig sak att ha på festen.

 

så himla snygga var vi :)

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards