zill

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Therese . - 12 maj 2011 21:34

Så är det då klart. Måndagen den 6:e juni börjar KattFan på det nya jobbet i Österrike. Det betyder att han flyger ner fredagen eller lördagen innan. det innebär att tiden han är kvar i Sverige kan räknas till 3 veckor och 1 dag (eller 2 dagar beroende på), vilket alltså är futtiga 22 eller 23 dagar.


Han kläckte det nyss, och min omedelbara reaktion var... "fan!" och sedan satte sig magontet som en klump. Inte så att jag varit omedveten om att han ska åka, men det har varit så lätt att skjuta det framför sig, men nu är datumet satt och tiden kommer gå så jävla fort.


Jag blir ledsen, men glad & stolt. För det är ju världens grej för honom, egentligen. Men man får väl bli ledsen om ens bästa vän flyttar utomlands? Visst får man det? Säg att man får det...


//zill

Av Therese . - 12 maj 2011 16:25

mina bebisar fyller 4 veckor på måndag

 
Av Therese . - 12 maj 2011 08:48

Det är redan torsdag alltså, helt sanslöst hur dagarna rusar iväg. En vecka kvar till födelsedag och bara runt 10 veckor kvar till semestah. Jag vet, ni tänker... 10 veckor, skulle det vara nånting att jubla över, men eftersom veckorna bara susar förbi kommer det bli semestah om en strax. Ungefär.


Imorgon är det Lv6-caps på Zaloonen, och jag planerar att vara där. Inte så mycket capsande, utan mer sådär hangaround & träffa fina människor.

Det går inte/man bör inte att capsa sig onödigt full när man ska upp på bröllop dagen efter. Så tänker jag iaf.


Så var det med det. Nu ska jag dra i mig sista kaffet och sen jobba; sena skiftet idag.


//zill

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards