zill

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Therese . - 5 augusti 2011 20:00

Okej... På djurparken i Wien har dom ett regnskogshus. På ett ställe i det där huset såg det ut så här..:


Jag ska nog tillägga att jag var mindre glad (nästan lite hysterisk tillomed) över den genomgången, men Thom tyckte att det var ashäftigt. Det lämpade sig inte med blixt därinne heller, för då hade djuren antagligen fuckat upp... Vad var det vi "såg" därinne, tror ni?


Sedan skulle Thom ta kort på en fjäril...:


Ni ser ju hur bra det gick, heh... Fast fjärilen är faktisk med på bild, så man kanske kan anse det hela som ett halvlyckat tilltag..?


//zill

Av Therese . - 5 augusti 2011 14:41

Efter en liten funderare, och bollande med lite folk så bestämde jag mig hastigt & lustigt för att dra till Skövde och gå på Sommarpuben. Det blir en fin avslutning på semester 2011. På måndag börjar jag jobba, ska vara på plats 6.15


Fast det tänker jag glömma bort fram till söndag kväll när jag återigen måste ställa larmet och dra igång vardagen igen.


  så här glad var jag tidigare i somras på besök i Skövde och lekte på backhäfvet 110625, dansandes till Flogging Molly utanför Peach Pit. zap fotade min glädje.

 

//zill

Av Therese . - 5 augusti 2011 11:11

Jag har ingen plan för dagen... Eller, jag har lösa planer, men inget som är nån brådska med egentligen.


Mer fundersam är jag över kvällsplaneringen...

Vet inte riktigt hur jag ska göra...


Och medan jag funderar på det kan ni kolla på den här filuren;


Kungspingvin under ytan.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards