zill

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Therese . - 20 augusti 2011 19:46

Har hjälpt fina Karro med flytt från det ena till det andra stället och jag måste säga att vi var effektiva... Nästan alla grejer kom med idag... Hade vi haft en större bil hade antagligen allting hamnat på rätt ställe... Men vi tar resten av prylarna imorron eftermiddag, istället.


Men nu... Nu sitter jag här hemma och vill öla... Vissa har inte tid, andra har inte ork och några begahar inte svara när jag ringer eller sms:ar... Bah.


Och apropå det där med att svara på sms... Hur svårt kan det vara att bara skicka ett litet hej...?! Ett sånt jävla sätt...


//zill

Av Therese . - 20 augusti 2011 00:00

Ikväll har jag sett mer konserter än det senaste året totalt tror jag...


Började på Kunsgtorget och poppade runt till Miss Li, traskade sedan upp till Götaplatsen och Timo Räisänen feat. Gbg's symfoniorkester & symfonikören.

Efter en stund begav vi oss neråt avenyn mot Bältesspännarparken och på vägen fastnade vi vid ett gäng killar & tjejer som var sjukt tighta på trummor av olika slag.

När vi väl kom ner till Bältesspännarparken var det chilensk svängapårumpan-musik; Leche burro (åsnemjölk, alltså).


Efter en stund var Tobias klar med det han skulle greja med och så tog vi en rask promenad i pisseregnet och lyckades time:a vagnarna (dom hem till Elevator Nobody och jag hem till Mountain Lake) perfekt vid Kungsportsplatsen.


Nu...?

Nu har jag kraschat i soffan, myskläderna är på, Nomi ligger kloss mot mitt lår & Neira agerar varm vetekudde på min nacke. Lovely.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards