zill

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Therese . - 14 juni 2011 22:14

Det är sjukligt (hehe) irriterande när hela kroppen känns full med feber och så visar termometern normaltemp.


Utan feber blir det jobb, hur mosig i skallen jag än känner mig. Sån är jag.


 

inte för att jag är en giraff, men ja... jag tror bilden ändå förmedlar känslan...

 

//zill

Av Therese . - 14 juni 2011 14:15

Jag tror minsann att jag håller på att bli sjuk. Har varit snorkall och skitvarm om vartannat hela dagen, hjärnan är mos och förkylningsblåsor på tungan. Åååh! Vad härligt, eller hur?


Inte.

Jag har verkligen inte alls tid att vara sjuk nu... Har utvecklingssamtal kvar att göra den här veckan och dessutom blir jag så rastlös av att gå hemma. Och varför blir man förkyld på sommaren..?! Helt onödigt!


Nåja, får väl se tiden an. Nu blir det att gå & handla iaf. Och hämta ett stort paket från pappa (fast det har mamma sagt att jag får låtsas som att jag inget vet ;). Och tvätta. Och gosa ner mig i KattFans mjukisar (dom allra allra bästa!), eller kanske OP:n (OnePiece:n).


Whatever. Jag svamlar (feberyra?). Handla först, sen får det andra rulla på bäst det vill.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards