zill

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Therese . - 21 september 2011 17:28

Ja, som jag redan har konstaterat, så händer det inte så mycket i min del av världen, men ikväll blir det iaf en sväng in till Kårkällar'n för P6 (Pedagogernas Sexmästeri här i Gbg) har onsdagspub där. Inte för att det lär bli en långvarig sväng, eftersom jag ska vara på jobbet 6.15 imorron, men ja.

Måste träffa folk som inte innefattar barn i åldern 1-6 år eller folk som inte är mina kollegor (därmed inte sagt att jag tycker illa om mina kollegor, men det vore ju najs att ta hand om mitt sociala liv på annat håll än stället jag vistas ca 8 timmar om da'n).


Idag är det dessutom bara 6 dagar kvar tills Neira-skruttan får ta av sig bandaget hon fick i söndags. Fatta att det fortfarande sitter på, men det får det fasen göra nu iom den dubbelhäftande tejpen inuti. Jag tror jag ska döpa om henne till Houdini, heh.


Nåja, Äta, sen inåt stan dåråh, vah!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards