zill

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Therese . - 7 juli 2012 11:01

Mamman & pappan är ute i skogen och letar efter svamp. Morfarn kommer hit om några timmar, och själv sitter jag & dricker kaffe.

Avslutade nyss Melodikrysset. Det var sjukt länge sen jag kryssade, men blev påmind av L1 i Örebro via en av hennes statusuppdateringar på FB. Veckans kryss var faktiskt ganska enkelt, och det jag inte kunde var hyfsat lätt att googla fram.


Gårkvällen var helt lovely; nattade minstingen A, satt i köket hemma hos Emilie & Håkan och spelade kort & drack vin till strax efter 01. Var hemma runt 01.30, och då hade pappa lämnat kanterna på sockerkakan han hade bakat - om nom nom!


Så ser det ut. Och i eftermiddag blir det 40årsgalej. Göttans!


(fast jag saknar mitt hjärta en jäkla massa! imorgon ses vi igen. jag längtar efter honom, allting känns lite bakvänt när vi inte är tillsammans. här är här, där man är, och man har det viktigaste på här-avstånd)


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards