zill

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Therese . - 9 juli 2012 14:15

Fönstrena är rena, det är alltså inte konstant dimma när man tittar ut...! Och när jag ändå var inne i ett flow så blev toaletten & duschkabinen också rena. Gött att ha såna tråkigheter gjorda nu, och inte ha dem hängande över en.

Jag hade nämligen dealat med mig att jag hade första semesterveckan på mig att göra föntrena åtminstone. Det andra blev bara en måndagsbonus, höh.


(gu' vad jag känner att ni verkligen vill veta att jag har tvättat fönstrena... NOT)


Dagen har hittills förflutit i stilla mak. Om en strax ska jag nog ta tag i mig själv, och sen kanske att jag tar mig inåt stan, eller så. Kvällen kommer ägnas åt grill & häng med kompisar borta på SG. Fin start på semestern.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 9 juli 2012 10:49

Vaknade runt 9, när Griszly gick upp, och insåg att jag var hungrig.

Ingen vidare lång sovmorgon på första riktiga dagen på semestern, men vad då? Då kanske man få saker gjorda i schysst tid..?


Den allra största planen för dagen är att jag ska tvätta mina fönster. Jag har egentligen inte ett dugg lust, men jag tänker att om jag gör det nu, asap, så slipper jag känna att det hänger över mig resten av semestern..! Så jag har gett mig själv dispans att sitta vid datorn fram till 11. Då måste jag dra igång.


Jepp..


Så nu vet ni vad jag ska pyssla med närmaste stunden.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards