zill

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Therese . - 3 juni 2014 17:20

Dagens positiva;

  • Jag är grym på hallongrottor. Glutenfria också, tydligen. Sitter i köket och gluttar in på kakorna som göttar till sig i ugnen.
  • Att komma åt att spela "local files" på spotify:en. Alla mina stackars mp3:or som jag samlat ihop och nu får spelas igen. Jag kommer aldrig komma i närheten av samma mix på min spotify-lista "zill blandar kompotten" (den hittar du via spotify, sök på Theso alt. zill blandar kompotten), och den är väldigt spretig..!
  • Två jobbedagar kvar på den här veckan. Känns göttans!

I övrigt... Jag vet inte. Jag står med benen på två olika ställen och jag börjar nog förlika mig med att jag kommer att få ta klivet och ställa mig helt på den ena sidan. Det är fin känsla att bli sedd som en klippa att hålla i när det blåser, men att vara den där klippan betyder även att jag måste stå och röra i flera kastruller. Jag hoppas att jag pallar.


Kärlek & Respekt.


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards