zill

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Therese . - 19 februari 2012 12:13

Kattfjantarna fyllde ju faktiskt 10 månader igår...!


Mina fina tjejor, som efter steriliseringen förra veckan är tysta, snälla och går på lådan som dom ska.


 

 Neira & Nomi i farfarsfåtöljen.

 

//zill

Av Therese . - 19 februari 2012 09:45

Det har varit en ganska lugn helg, trots spontanbesöket på sandstranden uppe på Chalmers i fredags.

Stod precis i begrepp att koka makaroner och steka hamburgare när Mathilda ringde mig och undrade om jag ville haka med& dansa på BeachGasqueen. För dem som inte vet; de skyfflar in ca 13 ton sand på ett dansgolv inne på Chalmers kårhus och sedan leker vi sommarpartaj i två dagar.

Det var bara att ställa om från soffmode, in i festmode, på med sommarkläderna och iväg. Hade superkul, och jag hade ganska många intressant samtal med diverse människor.


Mathilda & jag på sandstranden - sjukt bra musik..!

   

Philip, jag & Mathilda i entrén för att få lite frisk luft.

 

Tanken var ju att jag skulle ha åkt och strandfestat igårkväll också, men jag gav upp det ganska fort, när jag började somna i soffan runt 18.30-snåret Jag får inse att jag inte är 18 längre och kan festa i 180 två dagar i rad. Dock var jag redig och höll mig från starkspriten, vilket jag gjort sedan nyår. Känns bra. Jag kan tänka mig att många antagligen tänker att det inte är så himla svårt... Men om man känner till min problematik och mina tankegångar kring den så vet man också att det är ett ganska stort steg, ändå.


Dagen idag startade således ganska tidigt. Min kropp hade liksom sovit klart runt 8-snåret, och då var jag dessutom hungrig. Bara att pallra sig upp och käka frulle. Sedan lyssnade jag på Melodikrysset och skickade in och nu sitter jag här. Har några samtal att ringa idag, och jag får helt enkelt bocka av dem allt eftersom, men klockan är bara 10 en söndagmorgon. Kanske ska vänta ett par timmar till, heh.


Ha en fin fortsatt avslutning på helgen.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards