zill

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Therese . - 9 augusti 2012 07:21

Jag vet inte med er, men typ varje morgon har jag nån låt i skallen när jag duschar. Den där låten brukar sen ofta glida in och ut ur medvetandet under dagen.

Det kan vara allt från Beatles, till Kapten Röd, till Laleh, till Stefan Sundström, till GES, till... Ahmen, ni fattar... Allt som oftast beror det lite på vad jag lyssnade på innan jag gick & sov.


Idag har min ibre radiokanal gått bananas...

För låten som är fast där inne... Är Sveriges före detta nationalsång; Kungssången

(det kan iofs ha med att göra, att vi lyssnade på diverse marscher igår. det finns så mycket fina marscher.)


Men ja. Idag är det tydligen rojalistisk frekvens-

Och med detta, går jag till jobbet.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards