zill

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Therese . - 31 augusti 2012 19:50

I ett visst ljus är tillomed industrin vid Göta älvs strand vackert. Solnedgång över Gbg. Jag älskar min stad!

 
Av Therese . - 31 augusti 2012 17:54

Jag är verkligen sämst (i Mattisborgen) på att vara sjuk. Trots feberkänningar, snor i hjärnan och allmänt skallebank kan jag liksom inte ligga still och bara dra. Så jag har diskat berget som stod i köket, jag har tvättat. samt pillat ihop ett "välkommen till din nya bostad"-kort till min faster som flyttar till Nifen Town nu i helgen (tyvärr glömde jag att ta kort på resultatet innan jag stoppade ner kortet i kuvertet och klistrade igen. suck!)


Imorgon är det redan 1a september. September! Helt sjukt vad tiden går fort. Nästa vecka är det en månad sen jag kom tillbaka till jobbet efter semestern.

Imorgon skulle dessutom min mormor ha fyllt 76. Nu kan jag ju tyvärr inte ringa & gratta henne, men det blir nog ett besök på nån kyrkogård med minneslund för att tända ett ljus iaf.


Så kan det vara. Nu ska jag dricka upp sista kaffet, och sen får vi se vad som sker. Ett är säkert; det blir inga större äventyr. Helgen ska ägnas åt att försöka bli av med förkylningen.


Ta hand om er & ha en fin helg.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards