zill

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Therese . - 6 mars 2016 12:36

Skrålsittningen var rolig igår, men fick avvika ganska snart efter att den var klar. Började må dåligt, och promenerade alltså ner  till SH & Griszly, istället för att sitta i en soffa på Hilbert och må skit.

Klokt val, men jag börjar på allvar ifrågasätta varför jag dricker över huvud taget. Gårkvällen bjöd inte på nån större konsumtion, och ändå åker jag på PÅ-skiten. Helvete.


  Det är en balans och övervägande hela jävla tiden. Och uppenbarligen fungerar det inte - mitt balanssystem är paj.


Nåja. Jag hade trevligt INNAN det sket sig, pratade bröllop och bröllopsresa med en av bröderna Kamdal, och han tipsade mig om Kanarieöarna. Vilket är ungefär vad vi har tittat på.


Men innan det blir av ska jag faktiskt åka till Mallorca med min pappa. Hit ska vi:

            

Son Caliu - Palma Nova, Palma de Mallorca

(bilderna har jag tagit från Ving.se, klicka på dem så blir de större)


Det är bara drygt 1½ vecka kvar tills vi åker, ska bli så himla, himla skönt att komma iväg till solen och värmen, även om det bara är på en weekend. Har kollat tempen på Mallorca, och det verkar bli runt 15-20 grader. Vilket kanske inte är supervarmt, men det är iaf bättre än mars-vädret här hemma.

//zill


Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards