zill

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Therese . - 10 mars 2016 18:30

Jag fick anse mig besegrad av huvudvärken igår, och tog beslutet att stanna hemma idag och imorgon. Det var en sån värk som inte gick över oavsett vad jag gjorde. Febergräns när jag kom hem, så då var det bara att bita i det sura äpplet & sjukanmäla sig. 

Natten till idag sov jag ganska 12-13 timmar, innan jag var tvungen att gå upp pga. ont i ryggen och hungrig.

Antar att jag behövde det, heh.


Huvudvärken tog paus ett tag under dagen, men nu är den tillbaka, inte lika jävlig, men ändå. Kroppen känns inte lika luddig, men jag är ändå ganska glad över att jag stannar hemma imorgon, lika bra att låta kroppen få vila & komma igen ordentligt.



Och trots alla sovtimmar jag har lyckats skrapa ihop är jag fortfarande sjukt trött. Ska nog lägga mig tillrätta i soffan & glo på Bones, och sen kanske jag somnar till lite.

//zill 

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards