zill

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Therese . - 30 januari 2012 22:39

Jag tar hjälp av Jack Vreeswijk & önskar er god natt.


Jack sjunger Vaggvisa, som Cornelis ursprungligen skrev.

 

//zill

Av Therese . - 30 januari 2012 19:45

Det borde fan vara lag på att ens grannar inte får spela suspekta basgångar som dundrar genom betongen i huset. Eftersom ljudet fortplantar sig genom materialet vet jag inte säkert om det är min närmsta GTV (Granne Till Vänster) som dundrar, eller om det är nån annan ovanför eller strax under.

Det mest fascinerande är att GTV:n har ett litet skrutt på sisådär 3, max 4 veckor. Hur funkar det med dunderbas? Fast skruttet, med tillhörande mamma kanske inte är hemma för tillfället. Vagnen blockerade iaf inte trapphuset när jag kom hem för nån timma sen.


Hur som haver.

Lång dag idag; mellanskift & så APT/P-möte på det så. Hemma strax efter 19. Härlig start på veckan. Hrm, hrm.


Äsch, äta nått, så kanske humöret lyfter sig en smula.


//zill

Av Therese . - 30 januari 2012 07:10

Jag håller tummarna för att jag pallar den här måndagen.

Har sovit så jävla illa, och jag kan inte riktigt se anledningen, egentligen. Vaknat upp var & varannan timme. Visserligen har jag somnatom nästan lika fort igen, men ändå. Det blir ju ingen sammanhängande sömn direkt.


Och det hade väl gått an om man bara hade jobbat jobbe-skiftet. Men idag är det APT & personalmöte mellan 17 & 19 också. Yay.


Så roligt ska jag ha det. Hur roligt ska ni ha det..?


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards