zill

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Therese . - 9 januari 2012 18:33

Det har vart tyst här i några dagar. jag har liksom haft annat för mig, än att uggla i soffan.


Torsdag - lördag var jag ju i Skövde och hängde med Tuss. Tanken var ju att jag skulle träffa MjölkMajoren, men det blev inget med det (kanske lika bäst..?). Istället var Tuss & jag på Bogrens och dreglade lite över sötaste bartendern. Och när vi kom hem på fredagsmorgonen såg vi Småkronorna ta JVM-guld. Fredagen i övrigt bestod i fika på Rådhuset och sedan film (Bridesmaids & St Trinian's).

Hem på lördageftermiddagen & möta upp fina fina enGelhesten. Prata lite skit och sedan kom Karro hit och sådär vid 23 ramlade vi iväg till Ballroom och nittiotals-fest. Tjoo!

Fint att åka vagnen hem & sedan bli mött vid hållplatsen.


Söndagen gick inte i särskilt många knop. Under eftermidagen/kvällen hattade jag hem till fina Mathilda som jag inte sett sen innan jul nån gång. Kollade på alla NY-inköp och fick present (bodyshop-grejer!) och kollade lite teve.


Dagen idag.... Ptjaaa... Studiedag med hela stadssdelen och nu är huvudvärken ett faktum.


Så har det sett ut.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards