zill

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Therese . - 13 maj 2012 14:06

Jag insåg precis nyss att jag har skrivit på den här adressen i ett år nu.

Jag startade upp den 10/5 -11, för att vara exakt. Jag flyttade från blogg.se eftersom jag tröttnade på deras tröttsamma server-död titt som tätt.


Jag trivs bra här på bloggplatsen, så jag lär stanna här.


Sedan starten på den här adressen har det blivit 551 inlägg (detta är det 551:a alltså) och runt 260 bilder upplagda. Kommentarerna har blivit till runt 170 till antalet, vilket kan ses som ganska okej, men fler hade ju vart trevligt.


den allra första bilden jag la upp

kass webcam, maj 2011


Så nu vet ni det!


Kärlek & Respekt

  

//zill

Av Therese . - 13 maj 2012 13:04

Har man tråkigt får plånboken lida

- klassiskt zill:erskt ordspråk.


Hrm. Jag har alltså precis rensat ut mina garedrober till förmån för Myrorna. Och nu har jag tråkigt... Och då råkade jag visst klicka hem en kjol;


 

Kjol, Vero Moda 229:-


och en klänning fick följa med som sällskap;

 

jeansklänning, mint&berry 539:-


Så kan det gå, när man inte håller i sig.


//zill

Av Therese . - 13 maj 2012 10:19

Vaknade tidigt idag också. Och då gör man det enda rätta; slänger in en maskin tvätt, käkar frulle & lyssnar på efterhandssändningen av Melodikrysset med Anders Eldeman. Så gör man när man inte har annat för sig.


Veckans melodikryss är förövrigt ganska enkelt hittills. Några låtar kvar, men som det ser ut kan jag skicka in en rätt lösning. Tjohej. Och nu spelas visst Så Skimrande Var Aldrig Havet - Evert Taube. Den spelades på mormors begravning... Den är så vacker, men lite ledsamt är det allt. En så vacker sång är lite sabbad nu när den är ihopkopplad med begravning.


Annars kommer söndagen gå i längtans tecken. Mitt hjärta kommer hem inatt, efter en långhelg på Gotland. Tyvärr blir det så sent att vi inte kommer ses förns imorgon. Det får väl anses som okej ändå, nästa vecka är en futtig tredagarsvecka vilket ger en långhelg med kvalitetstid. zill approves!


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards