zill

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Therese . - 17 maj 2012 09:15

Tüpiskt.


Tror ni att jag har fått sova ut? På riktigt sova tills man liksom inte pallar ligga kvar i sängen...?



Hrm, nä. Jag är ju uppe nu, eller hur?


För jag vaknade av att jag var toalettnödig, hungrig & med en oklar känsla av att jag har tappat bort nånting.

Detta nånting är inget mindre än placeringskorten till på lördag. Dom ligger på ett sk "bra ställe", vars placering jag har glömt.

Helvete!, är min spontana reaktion.

Men det är lugnt, jag ska leta en gång till om ett tag.


Ha en bra torsdag!


//zill


- - - - - - - -

[uppdatering 13.15]


Jag har hittat placeringskorten. Dom låg bakom några böcker i bokhyllan i sovrummet. Det var ju ett skitbra ställe. Jag har troligen tänkt som så, att om jag lägger dom där räddar jag dom alldeles säkert från att bli tuggade på.


Varför jag inte la dom i påsen med ljusen & servetterna på en gång vete17. DET hade ju varit det smartaste. Men nej, ibland fungerar inte logiken särskilt bra.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards