zill

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Therese . - 30 maj 2012 07:07

Som jag har nämnt tidigare har jag en avslappningsövning som är grymt bra. Iaf för min hjärna när bruset tar över och jag behöver fokusera på nånting annat än allt som jag dagligen måste hålla i skallen.


Jag pysslar kort; födelsedagskort, examenskort, random kort.


Mina senaste två skapelser var det min kompis Paris som beställde;


              

(klicka för större bildformat)


Jag är grymt nöjd med korten, och det är hon också. Det gör mig glad att andra tycker att det jag gör är fint och bra. Jag pysslar oftast för att ta en paus från verkligheten, fast nästa grej jag ska göra är också ett beställningsjobb; pappas chefs son tar studenten. Ska göra ett kort som sen ska överlämnas som en present från mina föräldrar & mig. Jepp, jepp.


Men nu; snart dags att gå till jobbet.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards