zill

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Therese . - 2 april 2012 18:05

Mitt liv har liksom tagit en tvärvändning. Jag var inte beredd på det alls, men jag mår så inibängen bra. Just den här helgen har jag ägnat mig åt att ta vara på livet och allt vad det har att erbjuda.

Jag har skrattat mig nästintill fördärvad & skrålat Astrid Lindgren-visor tillsammans med de fina SKRK:arna. Jag har agerat bollplank åt en annan fin vän.


General Knas kan det där med vänskap


Dessutom har jag upplevt känslan av att vakna tillsammans med den finaste och inte ha några som helst planer, mer än att bara vara. Och när man har tröttnat på att ligga i sängen och vara nära, så går man upp och lägger sig i soffan och fortsätter vara nära där i stället. Som jag sa en annan gång; om söndagar kan vara såhär, så kan jag lära mig att tycka om dem.


...och Maria Mena är ganska duktig på att pinpointa min känsla.


Och när Livet ser ut så här, blir bloggen lidande. Fast jag antar att det är okej, inte direkt så att jag har avtalat att jag ska spruta ur mig 5 inlägg om dagen.

Men nu vet ni iaf vad jag pysslat med de senaste dagarna.

Jag har levt..! 


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards