zill

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Therese . - 12 april 2012 08:20

Det är redan torsdag. Visserligen är det ju bara en fyradagars-vecka, men ändå. Jag tycker inte att det gör nån skillnad, det susar på som inibängen.

Nästa vecka är det sista dagen för OSA:t till min fest och då är det bara en ynklig månad kvar. Tossigt. Men jag har iaf lite pejl på läget och den här veckan eller nästa ska jag spika meny tillsammans med Lina. Dessutom ligger jag som sagt nästan i fas när det gäller budget, och det känns också bra. Jag har inte tagit mig vatten över huvudet, liksom.


Och efterom det nu är torsdag idag, kan man säga att det är fredag imorgon. det innebär att jag tar tåget till Örebro och lossar tjälen tillsammans med massa annat folk från hela Sverige. Bara en sån sak gör ju att jag mår bra. Träffa kompisar jag inte träffat på länge. Vissa träffade jag i höstas i Skövde, andra har jag inte träffat på... jag-vet-inte-hur-länge. Fint som snus!

 

på Tjälis '09 fick Eddie sljutsa mig "ända" från BärseBack till sovsalen pga mitt knä.

det hoppas jag att han slipper den här gången.

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards