zill

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Therese . - 4 april 2012 20:40

Vad illa det är att vilja skriva nånting, men inte riktigt veta vad man vill ha sagt. Känns mest tvångsmässigt och inte alls särskilt inspirerande. Jag har ont i min fot, och har därmed hållt mig hemma istället för att åka & hänga med mitt hjärta & våra fina vänner. Jag tänkte att jag skulle gå till Vårdcentralen direkt efter jobbet, men tji!, fick jag, för den stängde redan klockan 17 idag, ist för 18. FML.


Har således passat på att tvätta undan en maskin, och försöka mig på att visualisera hur jag skulle kunna möblera om i sovrummet. Jag vet, det är inte jättelänge sen jag gjorde det, men ombyte förnöjer.


Jag har passat på att rensa undan i mail-korgen och mailat iväg en menyförfrågan till stället som jag ska ha 30årsfesten på. Det börjar ju dra ihop sig (som flickan sa) - bara en månad och 15 dagar kvar nu.


Jahaja, se där, jag lyckades fylla ett inlägg med lite random jox. Heja mig!

Imorgon är det fredag, fast torsdag, och jag ser framemot 4 dagars ledigt. jepp, jepp.


//zill

Av Therese . - 4 april 2012 08:48

Dricker sista slurken frukostkaffe innan det är dags att gå till jobbet.


Hade en kalasfin kväll igår; middag på Bishop Arms och sedan Hunger Games på bio med Griszly. God mat, bra film & bästa sällskapet ever! Jag mår så inibängen bra när jag är med honom, att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. SÅ bra mår jag.


Nåja... Jobbet väntar, måste rusa.

Ha en bra dag!


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards