zill

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Therese . - 22 april 2012 21:05

En söndag som alla andra, ungefär.


Soffhängde med mig själv när telefonen kvittrade till strax efter 15. Det var Eva som undrade om jag hade lust & tid med en spontan söndagsfika. Vilket jag hade, så det var bara att dra på sig paltorna och dra sig inåt stan. Så jäkla naaaajs! Fina, fina Eva.

Efter den välbehövliga fikan (och uppdateringen!) hattade jag upp till Kårkällar'n där dom hade fixardag. Blev sittande där en stund innan Griszly & jag tog oss ner till valand för hemfärd, han till sitt & jag till mit.


Och nu sitter jag här, med jordens jävla huvudvärk, och funderar på om jag inte ska ta tillfället i akt och försöka mig på att sova tidigt. Klockan är ju trots allt efter 21 & det väntar en ny jobbevecka runt hörnet.


 

helt orelevant bild, men det är ju trots allt Laleh.

hon är nog något av det vackraste jag varit med om.

 

Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 22 april 2012 12:10

Helgen har gått alldeles för fort, som vanligt.

Laleh & Kårkällar'n i fredags, mysdag ute på Hisingen igår och idag söndagsfrukost med mitt hjärta innan han drog inåt stan & Kårkällar'n på fixardag.


Själv sitter jag och försöker hitta kraft nog att palla en ommöblering i källarförrådet så jag får plats med övertaligt möblemang där. Men jag orkar verkligen inte, jag har hittat min plats i soffan och sjunger med Laleh. Lagom söndagsaktivitet, trots att jag nog borde ta tag i källarförrådet egentligen.


 

- Det här är en komet. Bara så att ni vet. Nu leker vi det

(Laleh inleder In The Comet)

 

Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards