zill

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Therese . - 17 april 2012 08:49

Det har snöat/haglat här nu på morgonen. Just nu är det ganska precis 4 grader varmt, så jag antar att det tar sig iaf...


Fast vad det gäller haglandet/snöandet så.... Tack, men nej tack, kan jag nog med säkerhet säga att jag tycker. Det ska vara halvväg mot kortärmat, lätta skor och inga långkalsonger nu. Inte vinterkängor och annat härke.


Tycker jag, alltså.


Det skulle bli mycket lättare på jobbet, om inte annat..


//zill

Av Therese . - 17 april 2012 00:33

Innan jag går & sover måste jag ju dela med mig av en statusrad som en av mina gamla Skövdevänner Pinky Man har haft under kvällen.


Det HÄR är humor (om man gillar sån slags humor, då alltså)


QUESTION:

what starts with a C, ends in a T, has a U and a N in between, is hairy on the outside, and moist on the inside?


  


ANSWER:

Coconut

 


...men det var ju inte riktigt det ni tänkte på, eller hur..?


Höh. Nu ska jag kravla mig i säng med ett leende.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards