zill

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Therese . - 16 april 2012 20:33

(eh, nej. sån enorm chock är det väl inte, men ehm... ja...)


Mina ögon är pollensvullna och trötta. Det kliar inte så farligt (än iaf), men tröttheten kan jämföras med att jag har gråtit en hel natt och svullnaden är väl nånting åt det hållet också. Man känner sig så inihelvete het, ska ni veta.


Hrm, hrm.


Jag får glädja mig åt att pollensläppet brukar gå förhållandevis fort här i Götet, och att jag troligen är fri från skiten om nån liten vecka eller så.


 

min fiende varje år

 

Jaja, bara att knapra allergitabletter & härda ut.


//zill



Av Therese . - 16 april 2012 17:08

Inte särskilt bra bloggat av mig i helgen dåhvah... Men det är annat som får gå före när man åker iväg och leker med fina vänner - många av det slaget att man bara träffas under sådana specifika förhållanden som ju en phestresa är.


Nåja. Underbar helg i Örebro, som alltid. Denna gången utan akutbesök, inga knäskador (eller andra skador öht), rösten höll sig någorlunda i schack.


Och det här är nog en av mina absoluta favoritbilder;


 

Griszly & jag göttade oss i solen under lekarna

- här kan man va', var nog ett av dagens stående konstaterande

 

...och nu ska jag nog ta & greja mig lite mat.


Ha't fint.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards