zill

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Therese . - 24 april 2012 15:13

DAGENS...

...KLÄDSEL: Jeans, tröja
...SMINK: Mascara...
...FRISYR: Hästsvans, dvs det vanligaste & mest lämpade för en jobbedag
...HÄNDELSE: Jag har kramat ett lamm. Det var väl ungefär det mest spännande idag
...LÅT(AR): Laleh - Bjurö Klubb, Bä bä, vita lamm (pga lamm-kramningen), Kapten Röd - 1.000.000 Nollor

...VILL HA: Närhet, sällskap, helg
...SJUKA: Huvudvärk, snorig näsa & pollenkli i ögonen

...UPPTÄCKT: Att om-möbleringen jag tänker mig antagligen kommer att få plats

...SAKNAD: mamma & pappa, Anna-Panna, Igloo m.fl

...SKADA: Har nog inte gjort illa mig idag. Iaf inte vad jag vet.

...DUMMASTE: Att jag börjar få seriös semesterlängtan. Inte optimalt när det är drygt 2½ månad kvar

...DROG: Kaffe
...ÅTERSEENDE: Inget sånt idag, vad jag vet (men dagen är ju inte över än..)

...UPPOFFRING: Jag skitade ner mina byxor iom lamm-kramningen. Men vad gör man inte för sina jobbe-ungar?
...TRÅKIGASTE: Hänga tvätten & diska
...FINASTE: Hittills är det väl att krama lammet. Men senare ska jag träffa mitt hjärta. Det blir fint!

...KRAM: Lammet dåråh! (fast det var ju mest jag som kramades ;)

...PUSS: Ingen puss idag (än iaf)
...FAVORIT: Jobba tidiga skiftet & veta att man ska få träffa sitt hjärta senare

...KÖP: Har inte handlat nåt idag.

...GODIS: har faktiskt inte ätit något godis idag

...HUMÖR: Trött, och lite småirriterad. Men jag antar att det ger sig.


Mer än så här orkar jag inte klämma ur mig just nu.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 24 april 2012 06:36

Jag vet inte.

Gårkvällen slutade i ett redigt lågtryck när jag väl gick & la mig.

Konstig känsla i kroppen och jag antar att det handlar om att jag nog faktiskt har nån jäkla infektion som skaver. Den bryter ju aldrig ut..! Det kan vara så också att det är pollenallergin som jävlas, och då är det här över på nån vecka eller så. Men huvudvärken är jädrarimej inte rolig.


Men men. Idag är det tisdag och jag ska antagligen träffa mitt hjärta. Känns bra, jag saknar honom ungefär hela tiden.


Men nu... Mot jobbet!


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards