zill

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Therese . - 27 april 2012 22:41

Har haft en fin eftermiddag & tidig kväll med Mathilda. Soffhängt, käkat hemlevererad pizza & kebab & kollat på One Day och rent allmänt bara varit.

Ganska fin eftermiddag.


Men nu, när jag sitter ensam hemma, med två kattfjantar som knappt tittar åt mitt håll ens... Då känns det lite tradigt. Inte så att jag är ledsen eller så, men ja. Jag törstar efter sällskap, och jag saknar mitt hjärta.


Tur att det är KAHJ-sittning imorgon. Då blir det sällskapande så det räcker & blir över, skulle jag tro, höh.


Hoppas folk har lite roligare fredagskväll än vad jag har.


Kärlek & Respekt


//zill

Av Therese . - 27 april 2012 06:36

Det blev visst fredag den här veckan också.

Har lite planer, och det känns fint, annars har jag ju spenderat den senaste månades helger tillsammans med mitt hjärta, men nu är han ju inte hemma i Götet.

Planerna är ju som sagt KAHJ-sittningen imorgon och sedan nån form av söndagshäng med Pline (som jag alltså inte träffat sen... ehm... 2008? HOLY SHIT är det så länge sen, Pline?!) och sedan är det ju jobb på måndag igen.


Jeppjepp. Så ser det ut. Dagens planer är att hatta in till stan en sväng efter jobbet. Har lite prylar att greja med.


Kärlek & Respekt


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards