zill

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Therese . - 29 oktober 2012 16:36

Det har varit studiedag på jobbet vilket har resulterat i att jag suttit still hela långa dagen, överkonsumerat kaffe och fått lite småsaker gjorda.

Tillsammans har vi suckat över vädret, mörkret och hur saker fungerar i allmänhet.


Om en stund ska jag hatta ner till föreningsexp:en (den som bara är öppen 1 timme varannan måndag) och greja entréplopp & tvättstugeplopp. Och efter det drar jag inåt stan för utemat tillsammans med Griszly. Känns som att den här urvridna måndagen ändå får ett schysst avslut.

Imorgon är det studiedag nummer två, med miljöutbildning och valideringsinfo på schemat. Tjottafläng - ett sånt ööös! (hrm, hrm)


Kärlek & Respekt

 





Av Therese . - 29 oktober 2012 08:20

Vaknade imorse (det är iofs fortfarande morgon, men ja... tidigare då?) av att det lät som om fönsterrutorna skulle ge med sig och landa på sovrumsgolvet.


Och ptjaaa, vad säger man. Gubben Höst har kommit till Gbg med råge. Träden utanför mitt hus har tappat all sin klädnad och det gäller nog för alla träden runt omkring fär jag bor. Regnet vräker ner & tråkblåsten är ett faktum...


Tur att man bara ska sitta inne på studiedag idag då.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards