zill

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Therese . - 31 oktober 2012 20:52

Eller ja... Inte så svårhanterligt egentligen. Saker och ting, som jag gnällde på härom veckan har liksom trasslats ut och är därmed inget större problem längre.


Ett ganska stort beslut har blivit taget, och jag är nöjd. Jag tror alla inblandade är det, på ett eller annat sätt. Gött mos iaf.


Shitmajgadd, imorgon är det november, redan! Tycker det bara en kort tid sen vi drog igång den här höstterminen, men som det är nu är det ju bara sådär 1½ månad kvar. Fatta att man inte hänger med, alls. Den här veckan har dessutom ruschat förbi, med studiedagar måndag & tisdag. Det gör så himla mycket med en/flera dagar utan att vara i barngrupp. Weird.

 

Kerstin Frykstrands november-bild

(jag har en egen sån här tavla, men den har mamma långlånat till sitt klassrum)

 

Nåja. Jag ska ta min huvudvärk och kravla ner i sängen. Imorgon kör vi torsdag!


Kärlek & Respekt

 


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards