zill

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Therese . - 4 november 2012 10:53

Det är tyst i det zill:erska residenset. Tvättmaskinen tystnade precis och inifrån sovrummet hörs inte ett ljud heller.

Min kopp står på bordet, med kaffet som antagligen är fesljummet nu. Vem bryr sig? Inte jag iaf. Jag kan dricka mitt kaffe lite hur som, så länge det inte är socker i.


Frukosten är äten, tvätten är som sagt typ klar. Min tanke är att jag ska dra igenom lägenheten med dammsugare & mopp så fort Griszly har vaknat. Vilket alltså kan bli lite när som helst.


Jag hade tänkt sova ut idag. Halv nio var min kropp klar med sovandet. Så nu sitter jag här, med begynnande huvudvärk (igen, vaffan är det här?!) och undrar vad det var som hände. Typ.


Nåja, söndag är det iaf. Så imorgon blir det tillbaka till jobberiet. Nu ska jag nog roa mig lite med att glutta på bostäder på hemnet. En helt okej söndagssyssla när inget annat hjälper mot tristessen.


Kärlek & Respekt

 



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards