zill

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Therese . - 12 november 2012 18:22

Katrin Z får sparken från Finest.


Läste nyss en notis på GP's nätversion att Katrin Z får sparken pga det plumpa inlägget i hennes blogg (som jag skrev om här) i förra veckan.

Egentligen tycker jag att det är tråkigt när folk får sparken, och (lite) i det här fallet också.

Men... Ett stort MEN...! Någonstans i bakhuvudet klappar jag händerna lite grann. Jag applåderar Finest.se, där Katrin har bloggat de senaste 4½ åren, för att de sätter ner foten. För att de visar att det finns en gräns.

What goes around, comes around, liksom.


 




Av Therese . - 12 november 2012 16:22

Det är måndag eftermiddag/kväll. Tidiga skiftet idag och därmed gick jag hem vid 14.

Sen jag kom hem har jag hunnit tvätta & ska snart hänga det rena. Jag har dessutom grejat ett par fina hemlisar.

Jag ska strax lyfta arslet från soffan & diska berget inne i köket.


Det händer inte så himla mycket i livet just nu... Jag jobbar, & myser med Griszly. Försöker hinna med vännerna.

I lördags hjälpte vi Griszlys syster med sambo att flytta - jag har träningsvärk i armarna... En smula pinsamt, men skit i det, man FÅR ha träningsvärk efter flyttar... Faktiskt. Hrm, hrm.

Jag ser dock inte alls fram emot min nästa flytt... Så jäkla mycket skit som samsas om plats i den här lgh. För att inte prata om källarförrådet... Huvva..!


Nåja... Diska, sen hänga tvätten.


Kärlek & Respekt


 


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards