zill

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Therese . - 17 november 2012 15:22

Så.

Lördag igen. Vart 17 tar veckorna vägen, egentligen? Jag klagar inte, men jag bara undrar... Känns ju liksom så himla "swooosh!", och den här hösten är snart ett minne blott. Det gör mig inget, om jag ska vara ärlig. Det har inte varit nån kanonhöst direkt, om jag ska vara ärlig. Men vid årsskiftet tar jag nya tag & blickar framåt mot vår och sommar 2013. Inte för att jag vet vad för spännande saker som kommer att h'nda. Känns bara som att jag vill ha värme igen.


Inatt drömde jag att jag skulle baka lussebullar, fast det var viktigt att de såg ut som kanelbullar. Det var typ det viktigaste... Så jag var tvungen att köpa en bakmaskin för detta ändamål. Dock, när baket var klart behövde jag inte bakmaskinen längre så jag lämnade tillbaka den; "det är fel på den här..."

ÖH?!

 


I övrigt... Ganska precis två månader kvar tills Griszly & jag sitter på planet ner mot solen på Lanzarote. Mums! Ikväll däremot ska jag leka med Jamesson. Vart vi tar vägen & vad vi gör tills vi går dit vet jag icke. Men fint ska vi ha det!


Jamesson & jag på årets Piratpub @ Hilbert i september  


Men tills det att jag ska möta upp henne... Så ska jag hänga tvätt & käka, och... öh... typ så.


Kärlek & Respekt

 

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards