zill

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Therese . - 13 oktober 2011 19:34

Fejjan irriterar mig. Inte för det nya systemet med uppdateringar i realtid eller sånt... det går att tänka bort.


Men reklamen...!


Graviditetsgrejer, bebisprylar och... dejtingsajter... ungefär 90% av all reklam.


Som om det inte slagit mig att jag är ensam redan.


Bah.


//missnöjd zill

Av Therese . - 13 oktober 2011 19:03

Jag rensade min kamera nyss.... Och kolla vad jag hittade


vacker himmel över Tycho Brahes gata, 110806


   Trazzel, mamma & pappas katt latade sig vid näckrosdammen på tomten hemma i Nifen Town, 110814

 

//zill

Av Therese . - 13 oktober 2011 16:01

Uäck. Jag ogillar när det blir såhär att det ligger en hel hoper måsten & borden runt omkring mig.

Vissa borden hör ihop med sånt jag vill, men är sånt som måste göras för att jag ska kunna göra det jag vill och en del saker är sånt som jag borde göra, "bara för att".


Måsten är av en annan karaktär, det är ju sånt man liksom MÅSTE ta sig igenom trots att hela ens skapelse skriker att den inte vill. Som hemtentauppgiften jag blev strandsatt med igår. Jag hade lyckats förpassa den till nånstans-långt-bak-i-skallen, och så ploppade den upp på vägen hem från jobbet; ahjustfan! IUP-grejen ska in, då blir det ingen middag med Deni idag... suck.


Nu fick jag oas klart den, och ska bara renskriva & skicka in den, men det går ju i ett huj! Arbetet är ju klart, liksom.


Nu har jag iaf ett par borden & måsten som jag borde (höhö, vitsigt zill!) ta tag i, men som jag helt enkelt inte orkar, men som jag skjutit på under aslång tid. Enda anledningen till att jag skjutit på det är för att det innebär åkande in & tillbaka till stan. Jag orkar inte trängas. Men för att dom här grejerna donade måste jag nog bita i det sura äpplet.


Hrm, förlåt för det gnälliga inlägget. Men det är torsdag... Då får man gnälla (eller...?)


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards