zill

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Therese . - 27 oktober 2011 05:34

Igårkväll fastnade jag alldeles för länge framför bilder som jag förde över fråm mobilen till datorn... jag gör så ibland, inte fastnar men tömmer telefonen.

Iaf, jag har numera jävligt många fina bilder på tisseltatterna... Såna som inte gått att mms:a till bloggen, men som jag skickat till fb.

Sedan finns det bilder som aldrig skickats nånstans, förutom i mms till Tuss eller mamma, haha.


Här är några bilder som aldrig blivit skickade nånstans;


     

Längst upp: båda tisseltatterna i fönstret (samma fönster som Neira senare drullade ut från)

Mitten: Neira är ju en uppmärksamhetsjunkie... En jävligt söt sådan, heh

Längst ner: Nomi är mer stillsam och lite skygg... Därför har jag massor med bilder på Neira, men Nomi är svårare för hon är inte omkring mig hela tiden.

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards