zill

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Therese . - 15 oktober 2011 16:58

Jag tvingade mig själv att sätta mig med IUP-uppgiften som ska in på måndag senast. Jag renskrev & skickade in den. Detta innebär alltså att jag får åka hem till Karro & Tobias på kalas ikväll. Jag hade nämligen ställt upp ett endaste litet krav på mig; så länge uppgiften inte är renskriven och inskickad får du banne mig inte åka på deras inflyttningsfest.

Många skulle säkert tycka att det är ett futtigt krav att ställa på mig själv, men jag känner mig och jag vet att jag gärna hade skjutit på det till imorgon kväll. Men då kan jag inte, för då ska jag  på bio.

Jag är mao ganska stolt över mig själv att jag satte mig med det hela idag.

Nu är det bara resten av hemtentran kvar, heh.


En annan sak som jag är stolt över är hur jag resonerade i natt. Jag överträffade mina egna förväntningar och jag blev inte till en självuppfyllande profetia. Yay för mig!


Jäää! Heja tant zill!

gammal bild; zeroc fotade mig i Boulogners garderob sept.-07


//zill

Av Therese . - 15 oktober 2011 14:13

Jag var ju på eftersläppet till P6 Tropical Nights-sittning... Det blev några bilder, typ 5... hahaha. Jag har vart utan kameran så länge att jag har tappat dokumentationen... Får jobba upp den igen...


Men ja... Ett par bilder från igår kan jag bjucka på;


Ellie & jag.


    Peter & Stereo var engagerade...

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards