zill

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Therese . - 17 oktober 2011 22:15

Måndagskvällarna har helt klart blivit mer spännande efter att den danska serien Den som dräper drog igång förra veckan.

Shit, alltså... När hon låg instängd i frysboxen höll tillomed jag andan... Huvva..


Men fasen vad bra danskarna är på att producera kriminal-teve.

Jag tror jag måste kolla på Mordkommissionen igen.


Jaja. Sova. Imorron är det facklig utbildning hela långa da'n


//zill

Av Therese . - 17 oktober 2011 05:47

Jag är så sjukligt trött idag. Min kropp har minus på sömnkontot. Och det blir ib te bättre av att jag ska hålla igång till typ 17 idag, innan jag kan anse mig klar med jobbet för dagen. Ouch. Lång dag idag.


Jag hittade ju som sagt lite bilder från Wien, och här kommer två bilder till. Mest för att jag trött som fasen & inte kan, ens om mitt liv var i fara, hitta nptt vettigt att skriva om;



dampgatan 10, i Wien... nu är ju iofs 'dampf' det tyska  ordet för ånga... men ja.


     ett halaldagis låg där på dampgatan. i ett annat fönster satt det teckningar på flera moskéer...

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards