zill

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Therese . - 25 oktober 2011 18:48

Jag är sjukt trött.

På alla håll & kanter. Dessutom har jag huvudvärk, men det vet jag varför så det är inte så mycket att fundera på.

Frågan är bara om jag ska göra nånting åt det eller ej. I det här fallet funkar inte vanliga tabletter... Aaah! Vill jag verkligen ge upp nu? Näää

Fast just nu & de senaste 2 timmarna har mina tankar bara kretsat kring en enda grej... Suck.


Håller jag mig ett tag till kommer det antagligen gå bort..


//zill



Av Therese . - 25 oktober 2011 07:21

Klockan är snart halv åtta och det är fortfarande natten ute. Det är nog det värsta med den här årstiden... Det är liksom natt hela dygnet, nästan. Dom dagar när det är soligt är det väl okej, men det kommer ju komma såna gråa skitdagar när det inte är ljust nångång under dagen. Sånt tar knäcken på vem som helst.


Haha, jag skrev först i rubriken att det var mitten av oktober... Sen när är den 25:e "mitten" av nån månad?! Jag är fortfarande inne på att det är typ 15-18:e eller nått... Men det är det ju inte, det är ju bara 2 dagar kvar till lön & två futtiga dagar kvar till att min Girl-sn-pea kommer hit från Sundsvall... YAY!


Och den 15:e december kommer KattFan äntligen hem på semester från Wien. Tjohooo!


...och nu måste jag hatta till jobbet.


//zill


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards