zill

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Therese . - 3 december 2011 18:41

Nu tar jag lördag.

På riktigt alltså. För tillfället har jag soffkraschat och om en stund ska jag nog ta mig i kragen och dona med middag.


Tobias har skrivit upp mig på gästlistan för Safety Dance borta på Ballroom/Henriksberg, och bara det är ju ett tecken på att jag ska/bör/måste ut och träffa folk. Jag tycker nog att jag har gjort mig förtjänt av det efter tentaslakten mellan 11 & 16, eller hur?


Jääs, ofc är det så!

Men först; middag, dona mig & så mycket bättre på TV4... Det är ju lalehs dag idag!


//zill


Av Therese . - 3 december 2011 16:47

Jag är mör... I skallen efter tre ton kurslitteratur, i rumpan efter att ha suttit på en köksstol nästan oavbrutet mellan 11 och 16 och i ryggen av samma anledning som rumpstelheten.


Därför ökar jag motivationen med lite av årets edition av Blossa-glöggen.

Undrar om det kommer hjälpa..?


Troligtvis inte, men det är ju lite mysigt när det doftar glögg i köket.


//zill

Av Therese . - 3 december 2011 10:55

Kolla på den här bilden, och sen kan ni nog gissa vad jag ska göra de närmaste timmarna...



 


Jusste, jag ska slakta sista iten av tentan.


//plugg-zill


~ ~ ~ ~ ~ ~

2 dagar kvar till tenta-inlämning

12 dagar kvar till KattFans Sverige-ankomst

19 dagar kvar till mamman & pappans Gbg-ankomst

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards