zill

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Therese . - 14 december 2011 20:46

Jag har gått med lätta steg idag, men det är med stor trötthet jag har soffkraschat.

Det borde vara förbjudet att vara så här trött, men jag antar att det har med vädret och mörkret att göra. Huvudvärken från i måndags är iaf borta och det kan man ju vara glad för.


Jag är inte liiiite avis på MjölkMajoren som har ett så glassigt jobb att han får gå på champagne-provning idag. Det hade ju vart ganska coolt att få göra sånt. Själv har man målat granar...


Nåja, en del springer efter ungar på sitt jobb, andra springer på champagneprovningar på sitt.

Kontraster kan vara ganska balla.


//zill

Av Therese . - 14 december 2011 17:08

Jag lovar. När man håller på med nedräkningar så får man så svart på vitt hur långt det är kvar till vissa saker...


Men, inte ska jag låta det hindra mig..!


1 dag (dvs 1 dygn & sisådär 6 timmar) kvar till KattFan landar på Landvetter

8 dagar (8 dygn, 1 timme och ca 20 minuter) till att jag får krama mamma & pappa på Gbg C.

17 dagar kvar på 2011, så det lär ju komma en årsrapport sen.

22 dagar tills att... ehm... ja. hemlis.


Och nu mina vänner... Blir det mathejsan i det zill:erska residenset.


//zill



Av Therese . - 14 december 2011 07:22

Idag är det onsdag, och jag mår bra.


Leendet föll på plats ungefär samtidigt som jag gick upp, och har troligen spökat i drömmarna, för jag har bara lätta tankar just nu.


Här är jag, och jag mår bra. Bra i hela kroppen...

Så börjar en sång på jobbet... Och vi kan väl säga att den stämmer väldigt väl idag.


(och, med min vanliga tur har jag jinxat alltihopa nu genom att skriva om det.. men det skiter jag i!)


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards