zill

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Therese . - 6 december 2011 21:54

Försöker att inte vältra mig i det här som snurrar i skallen. Jag försöker att inte låta det här energikrävande fastna och ta ännu mer energi än det redan tar.

Jag fattar inte ens varför alla dom här grejerna kommer nu... Det är ju inget nytt under solan, så att säga.


Konstigt...

Bara en sån sak att fundera på, det tar ju asmycket energi... men jag vill ju komma underfund med det här... Frågan är bara hur.


//zill

Av Therese . - 6 december 2011 17:39

Imrse tänkte jag att jag skulle testa en av de bodybutters:erna (eh, hur fasen benämner man dem i plural?) som jag fick av mamma & pappa för några veckor sen...


Den som doftar Moringa är ju helt awesome... men Mangon... nej... usch.

Det var okej ett tag, men ungefär lagom till att jag kom till jobbet undrade jag vad det var som luktade sur disktrasa... Inte var det disktrasan iaf... Utan jag... För den doften funkar inte alls med min naturliga doft.


Sur disktrasa är liksom en av de värsta lukterna jag vet, och nu har jag haft den i näsan hela dagen... På grund av MIG SJÄLV... Hej besvikelse. Jag tröstar mig dock med att det är en liten burk & att jag inte beskostat den själv. Men besvikelsen, alltså... man förväntar sig ju att man ska dofta mumma...


Den kommer ju bara ligga här hemma & inte användas så jag har skänkt den till Mathilda som kommer vårda den ömt.


    =        ?

jag VET att det inte är så här för alla, men just på mig funkade det inte alls...

 

//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards